InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  BIH Četvrtak, 16.08.2018 || Summer in the City: ljeto u gradu je konačno počelo!  |  Vina slavonije prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Završen “InHoReCa ConFest”  |  “Sarajevo InHoReCa Confest” ugostit će mnoge ugledne turističke djelatnike  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Franck svojim vrhunskim espressom “Stretto” oduševio Sarajlije  |  Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Uspješno završen prvi festival hotelskih operacija  |   DAIKIN – pouzdan partner za zdravu klimatizaciju  |  Prvi Festival hotelskih operacija HOW  |  Veliki uspjeh vinarije Hercegovina produkt-Zlatna medalja za Charismu Blatina 2015   |  Nikad većeg uspjeha jednog BiH vina na Decanteru!  |  Održana pres konferencija Njemačke turističke zajednice u Sarajevu  |  Sarajevska pivara nastavlja saradnju sa obrazovnim institucijama  |  Treću godinu zaredom Jana proglašena najpopularnijim bezalkoholnim pićem u Hrvatskoj  |  Plantago čajevi obilježili vikend na planinskim ljepoticama  |  Započinje druga faza globalne inicijative coffee&climate  |  Glasajte i odaberite najbolju vinariju s turističkog aspekta u regiji  |   ||
   

15 osobina koje čine zaista dobrog chefa!

15.06.2016

Toliko je čimbenika koji utječu na uspješnost restorana, ali ipak se u nekom trenutku sve svodi na hranu i na chefove. Donosimo vam 15 osobina koje chefovi moraju imati kako bi upravljali uspješnim poslom i zadovoljnim timom!

Sposobnost

Chef mora biti izvrstan u onome što radi. Mora biti odličan kuhar, pošten menadžer, motivirajući vođa i uspješan govornik.

Istrenirano nepce

Na kraju, hrana se vrti oko dobrih okusa. Chef mora imati razvijeno i iskusno nepce koje će stvarati jela koja će njegov restoran činiti drugačijim od ostalih.

Iskustvo

Kada osoba dođe do pozicije chefa, ona bi već trebala imati svladane profesionalne vještine i ne raditi tipične pogreške sous chefova i kuhara amatera. Mjesto chefa puno teže trpi pogreške od prethodno navedenih.

Znanje o hrani

Chef bi trebao imati enciklopedijsko znanje o hrani, dostupnim namirnicama, sezonalnosti istih, metodama kuhanja te kako naglasiti okus koji se u namirnicama nalazi.

Poštovanje

Odnosi se na poštovanje namirnica, osoblja, metoda kuhanja, gostiju i samog poslovanja.

Planiranje menija

Meni bi, baš kao dobar roman, trebao biti dizajniran na način da priča priču sa jakim početkom, dobrim razvojem ''glavnih likova'', iznenađenjima, zapletima, s jakom porukom i završetkom koji tjera ljude da o njemu pričaju i nakon što posjete restoran.

Usklađenost menija s prostorom

Kuhinja ne smije biti odvojena od cjelokupnog iskustva. Pri dizajniranju menija, chef mora imati na umu lokaciju na kojoj se nalazi, dekor, osjećaj te, najvažnije, mora razumjeti profil gostiju koji posjećuju restoran.

Usavršavanje

Jednom kada je chef dizajnirao meni iza kojeg stoji zanimljiva priča, mora ga testirati. U tom trenutku je iznimno važno uputiti i prednji i zadnji dio restorana o svim promjenama (način na koji se hrana priprema, kako jelo treba izgledati, zašto se određeni sastojci koriste…).

Timski rad

U idealnoj situaciji, dobro uhodani tim sudjeluje u procesu dizajniranja menija, povezuje se s dobavljačima i uči kako raditi zajedno u svrhu postizanja zajedničkog cilja.

Visoka očekivanja

Dani temperamentnih chefova blijede, ali očekivanja o izvrsnosti ostaju. Chef treba stvoriti okruženje u kojemu svaki kuhat i konobar treba raditi više nego što očekuje. Na taj način će svi uvijek davati 110% od sebe.

Slabe karike

Ponekad obučavanje osoblja ne prođe dobro te čak i s pravim trudom, obukom i treningom neki zaposlenici ne postignu svoj potencijal. Morate ih se riješiti na vrijeme kako ne bi utjecali na ostatak tima.

Prisutnost

Svojim primjerom morate utjecati na ostatak osoblja. Što ste više prisutni to će osoblje slijediti vaš primjer i poštovati vas.

Osjećaj za detalje

Apsolutno sve u restoranu je važno. Hrana je svakako esencijalna tako osoblje mora pažljivo rezati povrće, pravilno filetirati ribu, pravilno grillati odrezak…

Vlastiti potpis

Kada chef zna da svaki tanjur koji izlazi ih kuhinje nosi njen/njegov potpis, ugled i jasno izražava trud tima, onda detalji zaista postaju jako bitni.

Pozicija nije stvar moći već odgovornosti

Da, ako išta pođe po zlu, chef je kriv. U drugu ruku, sve što ide dobro je njegova nagrada. Chef je primjer koji svi prate, a to predstavlja veliku odgovornost.


 
 
 
 
back to top