InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  BIH Utorak, 16.01.2018 || Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Uspješno završen prvi festival hotelskih operacija  |   DAIKIN – pouzdan partner za zdravu klimatizaciju  |  Prvi Festival hotelskih operacija HOW  |  Veliki uspjeh vinarije Hercegovina produkt-Zlatna medalja za Charismu Blatina 2015   |  Nikad većeg uspjeha jednog BiH vina na Decanteru!  |  Održana pres konferencija Njemačke turističke zajednice u Sarajevu  |  Sarajevska pivara nastavlja saradnju sa obrazovnim institucijama  |  Treću godinu zaredom Jana proglašena najpopularnijim bezalkoholnim pićem u Hrvatskoj  |  Plantago čajevi obilježili vikend na planinskim ljepoticama  |  Započinje druga faza globalne inicijative coffee&climate  |  Glasajte i odaberite najbolju vinariju s turističkog aspekta u regiji  |  Bocuse d'Or slavi 30. godišnjicu  |  Starbucks povlači alkohol iz svojih lokala  |  Jaffa paketići za 1000 mališana na Holiday Marketu  |  PRESTIŽNE NAGRADE ZA VINARIJU PODRUM VUKOJE 1982  |  Osnovci pakiranja Dukat trajnog mlijeka oslikali mliječnim brkovima  |  Treći, adventski zagrebački Wine & Music održat će se 17. decembra  |  Sarajevsko nefiltrirano- nova pivska poslastica iz Sarajevske pivare   |  VINARIJA MATOŠEVIĆ UPRILIČILA DRUŽENJE I DEGUSTACIJU VINA U LAVA CONCEPT RESTORANU  |   ||
   

SARAJEVO: Održana pres konferencija Njemačke turističke zajednice u Sarajevu

31.03.2017

Jučer, 29. marta, održana je godišnja konferencija Regionalne kancelarije Njemačke turističke zajednice. Okupljeni novinari iz Sarajeva su imali priliku da čuju inspirativan govor gospodina Franka Wernera, direktora ekonomskog odjela Ambasade Republike Njemačke i da saznaju najnovije rezultate ove destinacije, realne prognoze i sve o detaljno planiranim kamapanjama #GermanySimplyInspiring i Martin Luther 2017. – 500 godina Reformacije, u prezentaciji Tijane Đuričić, PR menadžerice DZT-a. 

Zanimljive vijesti pokazuju da dolazni turizam u Njemačkoj nezaustavljivo raste: U 2016. godini po prvi put je registrovano više od 80 miliona noćenja inostranih turista. Prosjek rasta broja noćenja turista koji dolaze iz zemalja Balkana je svake godine sve impresivniji. Prevashodno zbog avioniskih linija prednjače Hrvatska (+42%), Rumunija (+10,1%) i Bugarska (+4,7%), ali se Bosna i Hercegovina, te Srbija i Crna Gora potvrđuju kao naredna tržišta od velikog značaja. 


Turistima iz Bosne i Hercegovine Njemačka je po market share rezultatima (16%) na trećem mjestu po omiljenosti. Broj noćenja prevazilazi 197.000 u 2016. A najčešći povod putovanjima su posjete rođacima (64%), godišnji odmori (27%) i poslovna putovanja (9%). Njemačka je najzanimljivija mladima (15-34 godina) – 50% i srednjoj generaciji (35-54 godina) – 36%. Prosječni turista iz BiH se odlučuje na putovanje duže od 4 noćenja, po danu troši 36 eura i putuje kolima 39%, (autobusom/kombijem (32%) ili avionom (25%).



Nazad
 
 
 
 
back to top