InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  BIH Četvrtak, 21.06.2018 || Završen “InHoReCa ConFest”  |  “Sarajevo InHoReCa Confest” ugostit će mnoge ugledne turističke djelatnike  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Franck svojim vrhunskim espressom “Stretto” oduševio Sarajlije  |  Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Uspješno završen prvi festival hotelskih operacija  |   DAIKIN – pouzdan partner za zdravu klimatizaciju  |  Prvi Festival hotelskih operacija HOW  |  Veliki uspjeh vinarije Hercegovina produkt-Zlatna medalja za Charismu Blatina 2015   |  Nikad većeg uspjeha jednog BiH vina na Decanteru!  |  Održana pres konferencija Njemačke turističke zajednice u Sarajevu  |  Sarajevska pivara nastavlja saradnju sa obrazovnim institucijama  |  Treću godinu zaredom Jana proglašena najpopularnijim bezalkoholnim pićem u Hrvatskoj  |  Plantago čajevi obilježili vikend na planinskim ljepoticama  |  Započinje druga faza globalne inicijative coffee&climate  |  Glasajte i odaberite najbolju vinariju s turističkog aspekta u regiji  |  Bocuse d'Or slavi 30. godišnjicu  |  Starbucks povlači alkohol iz svojih lokala  |  Jaffa paketići za 1000 mališana na Holiday Marketu  |  PRESTIŽNE NAGRADE ZA VINARIJU PODRUM VUKOJE 1982  |   ||
   

REGION: Treću godinu zaredom Jana proglašena najpopularnijim bezalkoholnim pićem u Hrvatskoj

14.02.2017

U zagrebačkom hotelu Westin, između 540 proizvoda iz segmenta robe široke potrošnje glasalo je preko 30,000 čitatelja i čitateljica portala žena.hr.

Na svečanoj dodjeli nagrada za najbolje proizvode na hrvatskom tržištu u 2016. godini, treću godinu zaredom trijumfirala je Jana Voda s porukom. U zagrebačkom hotelu Westin, između 540 proizvoda iz segmenta robe široke potrošnje za koje je glasalo preko 30,000 čitatelja i čitateljica portala žena.hr, ime i kvaliteta Jane Vode s porukom ljubavi još jednom su pronašli put do potrošača.

„Janine poruke ljubavi pokazale su se kao najbolji put i inspiracija svima nama da iz godine u godinu ustrajemo na približavanju Janinog brenda kako najširoj javnosti, tako i svakome kupcu individualno. Treće u nizu priznanje za proizvod godine dokaz je da smo u tome i uspjeli. Jednako tako, iznimno mi je drago podsjetiti na priznanje domaćih i svjetskih predstavnika struke, koji su u protekloj godini ovjenčali Janinu kampanju „Malena i Klepetan" čitavim nizom nagrada što je rezultiralo i najnovijom edicijom, koju krase ilustracije upravo Malene i Klepetana" – izjavila je Jelena Slade Šilović, ispred Jane.


Nazad
 

 
 
 
back to top